Norsk Marsvinklubb
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Go down
avatar
Nina Mathilde Egeland
Antall Innlegg : 1
Join date : 11.03.2020
Age : 25
Bosted : Sandnes

4 frøkner til salgs Empty 4 frøkner til salgs

Tor Mar 12, 2020 8:27 am
Hei!

Til sommeren flytter jeg til Oslo, og må derfor gi slipp på mine fire fine marsvinhunner. Jeg begynner jakten på det rette hjemmet til de allerede nå, og håper noen vil melde sin interesse.

Solli's Anna er rundt 4 år. Anna er en gammel frøken som tar livet med ro. Hun er helt hvit med brune trekk i ansikt, ører og føtter (Himalaya-gener, men uten papirer - Pet)
Svingen's Molly er jeg usikker på hvor gammel er, men rundt 2-3 år. CH-Teddy (mangler papirer, pet), brun, hvit og litt lysebrun. Litt mye angst, men setter veldig pris på kos.
Svingen's Sol er ca 2,5 år. Rampejenta som er glad i å stjele grønnsakene fra de andre. Hun har California i genene sine, men har ikke papirer på henne (Pet). Silkepels.
Bella er også ca 2,5 år. Langhåret pet som er sjefen i buret. Hun er ei sta og bestemt frøken, som elsker hakekos.

Disse jentene fortjener det aller beste hjemmet, med noen som kan gi de den oppmerksomheten de fortjener. Jeg holder til på Forus i Sandnes, men har mulighet til å frakte de hele veien fra Rogaland til Vest-Agder.

Gjerne send meg en SMS: 473  78 508, eller ta kontakt med meg på facebook!

Mvh: Nina Mathilde Egeland
Til Toppen
Similar topics
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet